Regulamin Poradni JEstem
W Poradni JEstem (Poradnia) przyjmowane są osoby pełnoletnie (Klient), które respektują niniejszy regulamin i wyrażają zgodę na kontakt ze Specjalistą Poradni (Specjalista).
Poradnia JEstem jest platformą internetową służącą do kontaktu Klienta z wybranym Specjalistą.
Każdy Specjalista ma, na podstronie Poradni, wyszczególniony w opisie swój zakres kwalifikacji i kompetencji.
Terapia, o której mowa na stronie Poradni, nie jest psychoterapią. Terapia jest pracą nad poprawą dobrostanu Klienta zgodnie z kompetencjami Specjalisty. Zawiera w sobie psychoedukację i poradnictwo interdyscyplinarne.
Termin Spotkanie określa konsultację, poradę terapeutyczną, warsztat lub umówioną wizytę.
Wszelkie informacje, w tym sposób rezerwacji Spotkań on-line, cennik oraz inne niezbędne informacje potrzebne Klientowi zamierzającemu skorzystać ze wsparcia świadczonego przez Specjalistę znajdują się na stronie internetowej: https://poradniajestem.pl/ w zakładce Specjalisty.
Z pomocy mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest obecność lub zgoda opiekuna prawnego.
Częstotliwość Spotkań ustalana jest pomiędzy Klientem a Specjalistą. Specjalistę i Klienta obowiązują zasady określone w niniejszym regulaminie.
Spotkania ze Specjalistami są odpłatne zgodnie z cennikiem, który jest podany na podstronie internetowej Specjalisty Poradni. Specjaliści zastrzegają sobie prawo do zmiany cen oraz modyfikowania oferty.
W przypadku indywidualnie zamówionego przez Klienta spotkania on-line – jego realizacja nastąpi w terminie uzgodnionym przez strony lub w terminie ustalonym w kalendarzu elektronicznym na podstronie internetowej Specjalisty. System rezerwacji on-line jest zorganizowany za pośrednictwem systemu o nazwie Bookero. Po umówieniu spotkania Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie spotkania na maila. W zależności od wybranego Specjalisty i sposobu jego komunikacji z Klientem, Klient może otrzymać przypomnienie wiadomością sms na numer telefonu, który podał w momencie rezerwacji Spotkania.
Klient może skorzystać z dostępnych form płatności za zamówione spotkanie. Szczegóły otrzyma w automatycznym mailu potwierdzającym. W przypadku braku odnotowania płatności w dniu poprzedzającym spotkanie rezerwacja może zostać anulowana.
Umówioną wcześniej sesję Klient może odwołać automatycznie lub mailowo nie ponosząc jej kosztu, najpóźniej 24h przed ustalonym terminem. Klient ponosi koszt umówionego spotkania, na które nie zgłosił się i nie odwołał w wyznaczonym terminie.
W przypadku gdy Specjalista nie odwoła spotkania i nie zgłosi się na nie, Klientowi przysługuje, w ramach rekompensaty, jedno dodatkowe nieodpłatne Spotkanie.
Standardowe Spotkanie trwa 50min. Spotkania odbywają się wyłącznie w formie on-line za pośrednictwem usługi Google-Meet. Jeżeli Klient spóźni się na spotkanie to nie zostanie ono przedłużone.
Specjalista oczekuje na Klienta na platformie Google-Meet punktualnie w wyznaczonym terminie. W przypadku problemów technicznych z połączeniem może zostać zmieniony sposób komunikacji na telefoniczny pod warunkiem zgody obu stron.
Klient nie może nagrywać/utrwalać wizyty, w całości ani jej części oraz publikować/udostępniać w żadnej formie jakichkolwiek materiałów dotyczących Spotkania.
Specjalista może odmówić świadczenia usług osobom, które zgłaszają żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla siebie i/lub otoczenia. Dotyczy to również sytuacji, kiedy Specjalista uznaje, że nie może rzetelnie świadczyć usług na rzecz danego Klienta (powody mogą mieć charakter osobisty lub zawodowy). Specjalista kieruje wówczas Klienta do innego specjalisty.
Zgodnie z etyką zawodu i w trosce o wysoką jakość świadczonych usług, Specjalista poddaje swoją pracę regularnym interwizjom lub superwizjom.
Specjalista zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji pochodzących z terapii, a także samego faktu korzystania przez Klienta z terapii wobec osób trzecich. Wyjątkiem jest sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia Klienta lub osób trzecich, albo sytuacje określone prawem. Współpracując z innymi specjalistami leczącymi Klienta, np. psychiatrą, Pracownik udostępnia tylko niezbędne informacje, za wiedzą Klienta.
Zaświadczenia o korzystaniu z usług Poradni są odpłatnie wydawane na życzenie Klientów. Specjalista ma prawo sprawdzić zgodność podawanych danych osobowych z dowodem tożsamości Klienta.
Polityka prywatności dotycząca sposobu przechowywania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej Poradni: https://poradniajestem.pl/polityka-prywatnosci
Korzystając z systemu rezerwacji na stronie Poradni Klient akceptuje, że autoryzacja i przetwarzanie danych osobowych odbywają się za pośrednictwem: Poradnia JEstem, Google-Meet, Bookero (https://www.bookero.pl).
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Spotkania przez Specjalistę Poradni JEstem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji nie później niż w terminie 30 dni od daty zaistnienia okoliczności powodujących niewykonanie lub nienależyte wykonanie Spotkania.
Reklamacje powinny być skierowane do konkretnego specjalisty:
Joanna M. Ryguła, joanna@poradniajestem.pl
Elżbieta Mińkowska, elzbieta@poradniajestem.plSprawy reklamacji administrowania danymi osobowymi można kierować na adres: poradnia@poradniajestem.pl.
Działalność Poradni JEstem prowadzona jest jako działalność nierejestrowana.